بیٹا! نفس پہ جو شاق گذرے وہ سالک کے لیے معراج ہے، انا کو جہاں ٹھیس پہنچے وہیں مقام بندگی ہے اور مقام بندگی ہی سے قرب کا راستہ ملتا ہے ‘’ تقرب ہے مقصود و مطلوبِ مومن’’
I'm Ahmad Safi, I'm a student, it is my blog,through it I will present my ideology and my approach.
Tuesday, 4 September 2018
Sunday, 12 August 2018
مجھے سیاست داں بننا ہے
Monday, 25 June 2018
بھٹکے ہوے آہو کو پھر سوئے حرم لے چل
آج اہل سنت والجماعت میں اختلاف و انتشار کا ماحول،اکابر میں دوریاں کہ ایک اسٹیج پر فلاں ہوگا تو فلاں نہیں جائے گا، فروعی اختلافات پر منفی شور قیامت، نظریاتی اختلاف کو صغری کبری فٹ کرکے عقائد کا اختلاف قرار دینا پھر نتیجے میں اکابرین کی پگڑیاں اچھالنا ان کی جانب فحش کلمات کو منسوب کرنا عوام کو ان کے خلاف بد ظن کرنا وغیرہ وغیرہ آج انہیں چیزوں نے مسلک اہل سنت کو اقدامی محاذ سے دفاعی محاذ پر لا کر کھڑا کر دیا ہے۔
اور فیس بک پر مناظرہ کرنے کا ایک نقصان یہ بھی ہوا کہ آج ایک عام شخص جس کو نماز پڑھنے کا مکمل طریقہ بھی نہیں معلوم وہ بھی جانتا ہے کہ فلاں عالم کا فلاں عالم سے اختلاف چل رہا ہے۔
اور اسی آپسی اختلاف کی بنیاد پر عوام بھی ژولیدگی کا شکار ہے کہ آخر ہم کن اکابر کو مانیں کہ ہر شخص تو ایک دوسرے کے نزدیک غلط ہے جسکا فائدہ دیوبندی اور وہابی اٹھا رہے ہیں کہ پورا پورا گاؤں علاقہ ان کی دعوت و تبلیغ سے متاثر ہوتا نظر آرہا ہے۔
اس کے برعکس
دیوبندی وہابی مکتب فکر کے اندر بھی ابتداء ہی سے بہت تنوع رہا ہے ۔ علماء دیوبند کا آپس میں علمی و سیاسی اختلاف رہا لیکن مجال ہے کہ اتنے سخت اختلاف کے باوجود کبھی کسی نے دوسرے کو غیروں کا ایجنٹ ، فکری مرعوبیت کا شکار ، دوسروں کے ذہن میں زہر گھولنے والا ، یا گستاخ، ضال مضل کہا ہو یا پھر آپس میں ملاقاتیں بند کی ہوں ۔
آج سوشل میڈیا پر جو بحث و مباحثہ کی مجلسیں لگی ہوئی ہیں اور وقت کو بیکار چیزوں میں استعمال کیا جارہا ہےان میں 99فیصد افراد اہل سنت والجماعت کے نظر آئیں گے۔
اور آخر اغیار سوشل میڈیا پر بحث مباحثہ کرتے کیوں نظر نہیں آتے؟؟ وہ جانتے ہیں کہ اس میں تعمیر سے کہیں زیادہ نتیجہ تخریب ہوگا۔
#احمد_صفی
خوگر حمد سے اہل مدارس تھوڑا سا گلہ سن لیں
تحریر۔احمد صفی
پچھلے ڈیڑھ سو سال کے اندر بر صغیر ہند میں اسلام اور ملت اسلامیہ کے تحفظ کے لیے متعدد تحریکیں اٹھیں ان تحریکوں کی ایک کڑی تحریک مدارس بھی ہے حالانکہ ان تحریکوں نے وقتی طور کے لیے تو اثر دکھایا لیکن تا دیر قائم نہ رہ سکیں سوائے تحریک مدارس کے کہ علماء ہند نے مدارس کے قیام کے سلسلے میں جو کوششیں کی تھیں وہ انیسویں صدی سے لیکر آج تک پھیلی ہوئی ہیں اور یہی مدارس اسلام کے قلعے ٹھرے اور اسی مدارس کے فارغین نے اسلام اور ملک کی حفاظت کے لیے بے حد قربانیاں دیں ۔
جس مدارس نے کبھی علامہ فضل حق خیر آبادی، مولانا آزاد، مولانا علی رضا خان عابدی، مفتی عنایت احمد کاکوری، مولانا کفایت اللہ وغیرہ وغیر جیسے عظیم ہیرے جواہرات پیدا کیے تھے
کیا اب ان مدارس میں ایسے پروڈکٹس بننا بند ہوگئے ہیں؟
کہ صرف ہندوستان میں ہر سال ایک سروے کے مطابق 12000طلبہ فارغ ہوتے ہیں اس کے باوجود اچھے داعی، اچھے قائد، اچھے مفسر، اچھے محدث، اچھے قاری ،اچھے خطیب کا رونا کیوں ہے؟؟
حالانکہ نہ وہ دنیاوی کسی میدان میں نظر آتے ہیں مثلا فوج ہو ،عدالت ہو صحافت ہو، سفارت ہو وغیرہ وغیرہ
آخر وہ کہاں جاتےہیں؟ کیا کرتے ہیں؟ انہیں زمین کھا لیتی ہے یا پھر آسمان اچک لیتا ہے؟
یا پھر مدارس انہیں اس لائق ہی نہیں بناتا کہ وہ مدرسہ، مسجداور مکتب کے علاوہ دوسرے میدانوں میں روزگارکے مواقع دستیاب کر سکیں ؟؟؟
اس میں آخر غلطی کس کی ہے مدارس کی یا پھر بچوں کی؟؟؟
95%غلطی مدارس کی ہے کہ موجودہ زمانے میں مدارس مسلک و مشرب کے نام پر قربان ہو گیے کہ تمام مسالک والوں نے اپنے اپنے مسلک کی ترویج و اشاعت کے لئے مداس کا سہارا لیا اور اپنے مسلکی نظریے کے تناظر میں طلبہ کی پروش کرنا شروع کیا جس کا نتیجہ یہ نکلا کہ دیگر مسالک کا رد کرنا اور اپنے مسلک کی دعوت و تبلیغ کرنا طلبہ کےمستقبل کا ہدف بن گیا ۔اور اب مدارس سے داعی بن کر نکلنے کے بجائے مناظر بن کر نکلنے لگے ۔
امت کے راہنما بن کر نکلنے کے بجائے مسلک کے قائد نکلنا شروع ہو گیے۔
ملت اسلامیہ کا درد رکھنے والے بن کر نکلنے کے بجائے اپنے مسلک کا درد رکھنے والے نکلنا شروع ہوگیے
اہل مدارس سے گزارش یہ ہے کہ اپنے نظریات کی بھٹی میں طلبہ کے مستقبل کو مت جلاؤ بلکہ ان کی ایسی تربیت کرو کہ ملت اسلامیہ کو عظیم رہنما اور قائد مل سکیں ۔
یہ بات میں بہت ہی فخر سے کہہ رہا ہوں کہ اگر طلبہ مدارس کی اچھے طریقے سے تربیت کر دی جائے ان کو صحیح سمت دکھا دی جائے ان کے اندر یہ شعور پیدا کر دیا جائے کہ وہ اپنے اندر کی پنہا خوبیوں کو احساس کر سکیں تو وہ جس میدان میں قدم رکھے گا کامیابی ان کے قدم چومے گی۔
اہل مدارس کے لیے ایک اور بات کہ آخر ان باطل تحریکوں کی کامیابی کے پیچھے کیا وجہ ہے؟ ان وجوہات کو تلاش کرکے عمل کرنے کی ضرورت ہے ۔
آر ایس ایس اور اس طرح کی باطل تحریکوں نے بہت بعد میں کام کرنا شروع کیا اس کے باوجود وہ لوگ ہر میدان میں اپنے افراد کو بیٹھانے میں کامیاب ہو گیے
خواہ وہ عدالت ہو یا پھر صحافت ہو یا تو پھر سفارت ہو کوئی ایسا میدان نہیں جہاں پر انہوں نے کامیابی نہ حاصل کی ہو۔
ماہر نفسیات ان کے یہاں، ماہر تعلیمات ان کے یہاں اس کے علاوہ مختلف رسرچر ان کے یہاں ہیں ۔
اگلی تحریر ۔طلبہ مدارس سے شکوہ
طلبہ مدارس بھی تھوڑا سا گلہ سن لیں
طلبہ مدارس بھی تھوڑا سا گلہ سن لیں
تحریر ۔احمد صفی
میں جانتا ہوں کہ میری اس تحریر سے طلبہ مدارس کو تکلیف ہوگی لیکن میں پیشگی معزرت چاہتا ہوں اور مذکورہ خامیوں سے میں بھی مستثنیٰ نہیں ۔
اس بزم سے مقصود ہے اصلاح مفاسد
نشتر جو لگاتا ہے وہ دشمن نہیں ہوتا۔
آغاز علامہ اقبالؒ کے اس شعر سے
سبق پھر پڑھ صداقت کا عدالت کا شجاعت کا
لیا جائے گا تجھ سے کام دنیا کی امامت کا
علامہ اقبالؒ کے اس شعر کے مخاطب طالب علم ہیں ۔کیونکہ طالب علم کا تعلیمی دور اس کے مستقبل والے زندگی پر گہرے نقوش مرتب کرتا ہے۔زمانہ طالب علمی میں ان کی تربیت کا عمل جس قدر شفاف اور کارآمد ہوگا اسی قدر قوم کو ان کا تابناک مستقبل دیکھنے کو ملے گا ۔
آزادی ہند کے پیچھے صداقت، عدالت شجاعت کے لباس سے مزین جو افراد تھے وہ مدرسے کے طالب علم ہی تھے۔
اور دنیا میں جتنے بھی بڑے بڑے انقلاب آئے خواہ وہ مادی انقلاب ہوں یا پھر تعلیمی وہ انہیں کے بدولت آئے۔
اے مدرسے کی ٹوٹی پھوٹی چٹائی پر بیٹھ کر علم حاصل کرنے والے اٹھ اور دنیا والوں کو بتا دے کہ کل بھی ہم اقوام عالم کے امام تھے اور آج بھی اپنے علم کی بدولت دنیا والوں کو اپنی تقلید پر مجبور کر سکتے ہیں پر اس کے لیے ہمیں اقبال کا شاہین بننا ہوگا ہمیں اپنی خامیوں کو دور کرکے خوبیوں میں بدلنا ہوگا، قربانیاں دینی ہوں گی ۔
مدرسے میں میں نے نو سال گزارے اور امسال دسواں ہے اور میں خود ایک طالب علم ہوں اور میں نے طلبہ کی زندگی کو بہت قریب سے دیکھا ہے اس بات کو میں مانتا ہوں کہ جس قدر خوبیاں اور اچھائیاں طلبہ مدارس کے اندر ہوتی ہیں وہ عصری اداروں کے پروردہ میں کم نظر آتی ہیں ۔
ان خوبیوں سے قطع نظر مجھے ان کی خامیوں پر اور طریق اصلاح پر بات کرنی ہے ۔
(1) اکثر طلبہ مدارس درسیات پر مکمل زور دیتے ہیں اخبارات، جرنلس میگزین، اور دیگر سوشلسٹ علمی ذرائع سے بہت دور ہوتے ہیں ۔
حالانکہ درسیات میں محنت کرنا غلط نہیں ہے بلکہ ساتھ ساتھ سوشل میڈیا کا بھی استعمال کرنا چاہیے، تفریحی پروگرام غیر درسی تعلیمات و تحریکات میں بھی حصہ لینا چاہیے کیونکہ ان چیزوں کے ذریعے طالب علم کی شخصیت میں نکھار پیدا ہوتا ہے۔
(2)اکثر طلبہ اس غلط فہمی میں مبتلا ہوتے ہیں کہ زیادہ رات تک پڑھنا کامیاب طالب علم کی علامت ہے یہ سوچ بلکل غلط ہے کیونکہ فزیکلی اعتبار سے آدھی رات کے بعد مائنڈ اتنی سرعت سے کام نہیں کرتا جتنی سرعت کے ساتھ باقی ٹائم میں کرتا ہے ۔اور دیر رات تک جاگنا ذہن اور حفظان صحت دونوں کے لیے مضر ہے ۔
(3)طلبہ مدارس کے اندر ایک اور کمی ہوتی ہے وہ ہے خود اعتمادی کا فقدان جس کا نتیجہ یہ نکلتا ہے کہ اپنے بڑوں سے بات کرنے میں گھبرانا،اسٹیج پر بولنے سے ڈرنا، استاد سے سوال کرتے وقت زبان کا کپکپانا وغیرہ وغیرہ ۔جس طالب علم کے اندر خود اعتمادی نہ ہو وہ ایسے امور کو انجام دے جس سے اس کے اندر خود اعتمادی پیدا ہو مثلا کلاس میں سب سے آگے بیٹھنا،تحریر و تقریر کے مشقی پروگراموں میں حصہ لینا، بڑوں سے تبادلہء خیال کرنا وغیرہ وغیرہ۔ورنہ خود اعتمادی کا نہ ہونا کامیابی کی راہ میں بہت بڑی رکاوٹ ہے۔
(4)طلبہ مدارس کی سب سے بڑی کمی یہ ہے کہ وہ اپنے تعلیمی سفر کو بغیر کسی نصب العین کے طے کر رہے ہوتے ہیں کہ جس کا نتیجہ یہ نکلتا ہے تعلیم مکمل ہو جانے کے بعد ان کے سامنے سوائے اندھیرے کے کچھ بھی نہیں ہوتا کہ وہ اب کدھر جائیں؟ اس لیے ہمیں اپنا نصب العین متعین کرنا ہوگا اونچے خواب دیکھنے ہوں گے، بلند حوصلگی اور خود اعتمادی کا ذخیرہ پیدا کرنا ہوگا جو ہمیں بلند سے بلند پرواز پر آمادہ کر سکیں ۔
ایک بات اور عرض کروں کہ طلبہ مدارس نیورسٹی میں پڑھنے والوں سے کہیں زیادہ محنت کرتے ہیں اس کے باوجود طلبہ مدارس ان کی بنسبت کامیاب نہیں ہو پاتے کیوں؟ اس کی ایک بڑی وجہ نصب العین کا متعین نہ ہونا ہے ۔
(5)اکثر طلبہ جو کہ تعلیم میں تیز ہوتے ہیں ان کے دل میں کمزور طلبہ کے تئیں ہمدردی نہیں ہوتی مثلا ان سے گفتگو کرتے وقت سخت آواز میں بات کرنا، کسی مسئلے کو دو تین مرتبہ استفسار کر لینے پر غصہ ہو جانا اور پڑھانے سے انکار کر دینا وغیرہ وغیرہ اور یاد رکھیے یہ ایک اچھے طالب علم کی نشانی نہیں ہے ۔
اچھا طالب علم وہی ہوتا ہے جو اپنی جماعت کے کمزور بچوں کی ہر طرح سے مدد کرتا ہے اور اخلاق و محبت،مفاہمت اور تال میل کے ساتھ رہنمائی بھی کرتا ہے اور ان کو اپنے ساتھ لیکر آگے بڑھتا ہے۔
(6)ایک باریک غلطی جو طلبہ کرتے ہیں وہ یہ کہ کتابوں کا مطالعہ کرتے وقت وہ اس بات پر زیادہ زور دیتے ہیں کہ کتاب کتنی جلد ختم ہو جائے کہ ہم نے ایک سال میں کتنی کتابیں ختم کی ہیں ۔
لیکن جب اس کتاب کے بارے میں یا پھر اس کتاب کے کسی مسئلہ کے متعلق سوال کر لیا جاتا ہے تو عدم معرفت کا اظہار کرتے ہیں ۔
حالانکہ مطالعہ کرنے کا یہ طریقہ بلکل غلط ہے بلکہ مطالعہ اس طور پر کیا جائے کہ اگر اس کو اختصارا بیان کرنا یا لکھنا پڑ جائے تو بآسانی بیان اور لکھ سکیں ۔ورنہ فقط کتابوں کی تعداد بڑھانے سے فائدہ کچھ بھی ہونے والا نہیں سوائے تضیع اوقات کے۔
(7)95%طلبہ اس وقت اختلافی مسائل، اکابر کی اختلافی ترشیحات،مختلف فیہ شخصیات کے دفاع و رد کرنے پر بحث و مباحثہ کرنے سے بے حد دل چسپی لے رہے ہیں جس کا نتیجہ یہ نکل رہا ہے کہ مناظراتی روش پر طلبہ کی فکر پروان چڑھ رہی ہے ۔جماعت اختلاف کی اماجگاہ بنتی نظر آرہی ہے ،درسیاتی کتب کو چھوڑ کر اپنے نظریات کی تائید پر کتابیں چھانی جا رہی ہیں اسی کا نتیجہ ہے کہ جن مدارس کا قیام دعوت و تبلیغ کے لیے ہوا تھا اب انہیں مدارس سے داعی کم مناظر زیادہ نکل رہے ہیں۔ہمیں ان چیزوں کو اپنے لیے مضر سمجھنا چاہیے اور ہمیں زیادہ تر اپنی توجہ کو ایسی چیزوں کی طرف مبذول رکھنی چاہیے جس سے ہماری شخصیت میں نکھار پیدا ہو، ہمیں کامیاب بنانے میں معاون ہوں۔
ایک شعر ملاحظہ فرمائیں
اپنے مرکز سے اگر دور نکل جاؤ گے
خاک ہوجاؤ گے افسانوں میں ڈھل جاؤ گے
اپنی مٹی پر تو چلنے کا سلیقہ سیکھو
سنگ مرمر پر چلوگے تو پھسل جاؤگے.
مدارس بہتر یا پھر کالج؟
تحریر ۔احمد صفی
میں نے اسکول میں پانچویں کلاس تک پڑھائی کی اور باقی تعلیم مدرسے میں حاصل کی اور ہنوز جاری ہے ۔
ایک بات جو میں نے دیکھی وہ یہ کہ مدارس ہوں یا پھر کالج دونوں جگہ کچھ خوبیاں ہیں تو کچھ خامیاں بھی ہاں یہ الگ بات ہے کہ مدارس کی خوبیاں کالج سے کہیں زیادہ ہیں ۔
اور مدارس کی جو خامیاں ہیں وہ عملی کوتاہیوں کا نتیجہ ہیں لیکن کالج کی خامیاں نظریہ تعلیم میں نقص کا نتیجہ ہیں ۔
اور یہ بات مسلم ہے کہ عملی کوتاہیوں کو اصلاح کے ذریعے دور کیا جاسکتا ہے ۔اور نظریاتی خامیوں کی اصلاح اس وقت تک نہیں ہو سکتی جب تک کہ خود نظریے کو مسترد نہ کیا جائے ۔
اب مدارس کی خوبیاں کالج کی خوبیوں سے زیادہ ہیں وہ کیسے؟؟؟ ملاحظہ فرمائیں ۔
(1)مدارس کی تعلیم عین سچائی اور حقیقت پر مبنی ہوتی ہے ۔جبکہ کالج کی تعلیم کی بنیاد فقط ظنی ہوتی ہے۔
(2)مدارس کی تعلیم عین اسلامی تعلیم ہوتی ہے جبکہ کالج کی تعلیم میں اسلام کی جھلک بھی نہیں ہوتی ۔
(3)کالج کی تعلیم کا مقصد یہ ہوتا ہے کہ طالب علم کو اس لائق بنا دیا جائے کہ وہ اچھا ذریعہ معاش حاصل کر سکے جس کو دوسرے لفظوں میں یوں کہہ سکتے ہیں کہ کالج کی تعلیم حیوان کاسب بنانے کا کام کرتی ہے ۔جبکہ مدارس کی تعلیم طالب علم کے اندر خود شناسی کا شعور پیدا کرتی اور مادیت پرستی سے اوپر اٹھ کر روحانی سطح پر جینا سکھاتی ہے۔
(4)کالج طالب علم کی ذہن سازی اس طور پر کرتا ہے کہ دنیا کی مادی چیزوں کا حصول ہی ان کی آخری منزل ہے۔مدارس اپنے طلبہ کے اندر یہ فکر پیدا کرتا ہے کہ مادی چیزوں کا حصول ہماری ضرورت ہیں نہ کہ مقصد۔
(5)زندگی کی سرگرمیوں کا ایک نکتہ آغاز ہوتا ہے اور اسکی انتہا موت ہوتی ہے اور دنیا ایک شاہراہ کی حیثیت رکھتی ہے ۔
کالج کے طالب علم اور مدارس کے طلبہ کی سرگرمیوں کا نکتہ آغاز ایک ہوتا ہے بس فرق اتنا ہوتا ہے کہ کالج کے طلبہ اسی دنیا کو اپنی آخری منزل گمان کر لیتے ہیں اور اور طلبہ مدارس آخرت میں کامیابی کو اپنی منزل گمان کرتے ہیں ۔
(6)کالج کی تعلیم خالص دنیاوی ہوتی ہے اور مدارس کی تعلیم دینی و دنیاوی دونوں ہوتی ہے۔
یہ مدرسہ ہے تیرا میکدہ نہیں ساقی
یہاں کی خاک سے انسان بنائے جات ہیں ۔
Sunday, 24 June 2018
تعلیمی نئے سال پر طلبہ کی خدمت میں چند معروضات
اور اپنے مستقبل کو تابناک بنانے کے لیے نئے عزائم ،بلند حوصلوں کے ساتھ اپنے تعلیمی سفر کو شروع کریں گے۔
لیکن اس تعلیمی نئے سال پر طلبہ مدارس کی خدمت میں اس ادنی سے طالب علم کے کچھ معروضات ہیں گر قبول افتد زہے نصیب ۱-طلبہ کو چاہیے کہ اپنے اس نئے سال کی تعلیم کو شروع کرنے سے قبل اپنے ایک اچھے دوست کو علمی گائڈ بنائیں یعنی ایسا ساتھی جس سے یہ قوی امید ہو کہ وہ ہر اعتبار سے علمی، فکری اور مطالعاتی رہنمائی کر سکتا ہو اور آپ کا جو نصب العین ہے اس کے حصول کے خاطر آپ کی معاونت کرنے والا ہو اگر ایسا ساتھی دستیاب ہو جائے تو اس کے ہمراہ اپنا علمی سفر شروع کردیں ۲-آپ اپنا ایک گول، ہدف بنائیں کہ تعلیم حاصل کرنے کے بعد میدان عمل میں آپ کو کرنا کیا ہے؟ مثلا مقرر، محرر، صحافی، وکیل، ڈاکٹر وغیرھم ذالک بننا ہے۔
پھر اسی کے مطابق اپنے تعلیمی سفر کو جاری رکھیں اس کا ایک فائدہ یہ ہوگا کہ آپ خود کو اس میدان کے لائق بنا سکتے ہیں اور مدارس سے نکلنے کے بعد آپ کے سامنے راستے ہوں گے ۳-جب آپ اپنا نصب العین متعین کر لیں تو اب آپ کا جو ہدف ہے اس میدان میں جن شخصات نے نمایاں طور پر کامیابیاں حاصل کی ہیں ان میں سے کسی ایک کو اپنا آئڈیل بنا لیں اور پھر ان کی شخصیت کی زندگی کا گہرائی سے مطالعہ کریں اور ان چیزوں کا سوارغ لگائیں کہ وہ کیا چیزیں تھیں جو ان کی زندگی میں مؤثر ثابت ہوئیں اور انہوں نے یہ مقام و مرتبہ کیسے حاصل کیا؟ اور معلوم چل جانے کے بعد اپنی زندگی کے عادت و اطوار ،علمی مشغولیت اور فکری نقطۂ نظر کو ان کی زندگی کے حوالے کر دیں ۴-درسیاتی کتب کے علاوہ خارجی کتب کو بھی پڑھنا ہے اور مزید حالات حاضرہ اور موجودہ سیاسی و سماجی حالات کو سمجھنے کے لئے اخبار و رسائل کو بھی پڑھنا ہے ۵-اختلافی مسائل پر بحث و مباحثہ سے مکمل گریز کرنا ہے اور اپنی مؤثر شخصیات کے دفاع کے پیچھے وقت ضائع نہیں کرنا ہے۔۶-سوشل میڈیا کو تفنن طبع کی شوخی کا موضوع بنانے کہ بجائے اپنے فائدے کے لیے استعمال کرنا ہے ۔۷-ہمیں اپنے کمزور ساتھیوں کو اپنے ساتھ لیکر آگے بڑھنا ہے اور ان کو گری ہوئی نظروں سے دیکھنے کے بجائے ان کی ہر اعتبار سے مدد کرنا ہے اور ان کے چھوٹے چھوٹے علمی سرگرمیوں پر حوصلہ افزائی کرنی ہے ۔۸-اس وقت ملکی سطح پر حالات حاضرہ نا گفتہ بہ ہیں مدرسہ طاغوتی قوتوں کی نظروں میں ہیں اس لیے ہمیں سفر وحضر میں سیاسی باتیں کرنے سے یا کسی ایسی باتیں کرنے سے گریز کرنا ہے جس سے وہ ہمیں نقصان پہنچا سکیں ۔
عزیز بیٹی ملالہ
عزیز بیٹی ملالہ سلامت رہو امید ہے اپنے محبت کرنے والوں کے درمیان خوش و خرم ہو گی بڑے دنوں سے دل چاہتا تھا تم سے بات کروں مگر کوئی موقعہ نہ...

-
طلبہ مدارس بھی تھوڑا سا گلہ سن لیں تحریر ۔احمد صفی میں جانتا ہوں کہ میری اس تحریر سے طلبہ مدارس کو تکلیف ہوگی لیکن میں پیشگی معزرت چاہتا ہ...
-
اسلامی ریاست جب مکمل طور سے وجود میں آگئی اور اسلام پہلے کی بنسبت کافی تیزی سے پھیلنے لگا یہاں تک کہ بڑے بڑے علاقے اور ملکوں پر اسلام کا پر...
-
تحریر ۔احمد صفی اسلام کی پوری تاریخ میں کوئی بھی ایسا واقعہ نہیں ملتا جس میں کسی نے مسلک اہل سنت کو کسی ایک ذات کی طرف منسوب کیا ہو۔ ت...